Administratief en Financieel beheer

Verzorgen Administratief  en Financieel Beheer

Swiss VvE-Beheer is de specialist in het verzorgen van het administratief en financieel beheer van Vereniging van Eigenaren. Wij verzorgen de volledige boekhouding, zorgen voor de juiste afhandeling van administratieve en financiële zaken en houden toezicht op de afspraken die binnen de VvE van toepassing zijn. Als geen ander kennen wij de juridische consequenties uit de Splitsingsakte(n), het Modelreglement en de wetgeving. Wij houden hierbij rekening met de wensen van de VvE, dat maakt ons uitzonderlijk ten opzichte van andere beheerders.

Wij adviseren onze klanten pro-actief, ook op het gebied van Administratief en Financieel Beheer. U maakt gebruik van onze expertise op de momenten dat dit nodig is.

Het opmaken van de jaarstukken en de begrotingen neemt vaak veel tijd in beslag en vereist expertise. Kortom wij maken ons sterk om de samenwerking tussen de VvE en de beheerder tot een succes te maken.

Taken Administratief en Financieel Beheer

Administratief en Financieel Beheer

U kunt hierbij denken aan de volgende zaken:

  • Verzorgen van de VvE-boekhouding;
  • Opstellen van de jaarrekening;
  • Opstellen van de begroting voor het volgende jaar;
  • Bijhouden van de ledenadministratie van de VvE;
  • Innen en jaarlijks aanpassen van de VvE-Bijdragen;
  • Bewaken van betalingsachterstanden;
  • Betalen van facturen van de VVE;
  • Beheren van de bank- en spaarrekening van de Vereniging van Eigenaren;
  • Begeleiden kascommissie bij controle jaarstukken;
  • Het proactief informeren van het bestuur inzake besparingen op onderhoudscontracten;
  • Informeren notaris bij de verkoop van appartementsrecht(en);
  • Bijhouden van het archief van de VVE;
  • Het voorbereiden en versturen van agenda en stukken van de Algemene Ledenvergadering;
  • Het voorbereiden en bijwonen van (tussentijdse) besprekingen met het Bestuur, Technische Commissie;
  • Het opmaken en verzenden van de notulen van de Algemene Ledenvergadering, bestuursvergaderingen.
Administratief en Financieel Beheer

Werkgebied, in onderstaande plaatsen zijn wij actief:
Amsterdam, Haarlem, Amersfoort, Baarn, Soest, Den Dolder, De Bilt, Bilthoven, Bussum, Naarden, Blaricum, Huizen, Laren, Eemnes, Bunschoten-Spakenburg, Hilversum, Almere, Lelystad, Maarssen, Breukelen, Utrecht, Nieuwegein, Houten, IJsselstein, Doorn, Wijk bij Duurstede, Woudenberg, Ede, Apeldoorn, Het Gooi, Tiel, Veenendaal, Arnhem, Nijmegen.